Follow Instagram

4.04.2013

Better things are coming!

Hello! How are you? :) I've been having a really good luck lately. Or at least it feels so. Right now I've got two jobs! The first job that I will start on 20th of April is the kind of job that you don't have to go to every day. They put the jobs on facebook and if I have time to go there I have to sign up. The second job is a summer job from the library and I will go there on 22nd of July and I will continue until 21st of August. Sounds good for me!
I had the job interview today and they immediately said that I got the job. And you don't even know how overjoyed I felt. I was ready to jump at the walls and screem "YIHUUUU!" . I've been in library in a practical training for one week in 2008. And I loved it there! I'm one of those people who love the smell of old books :D It is like a heaven!

Moikka mitä kuuluu? :) Mä oon ollu todella onnekas lähiaikoina! Tai ainakin on sellanen fiilis. Luulin nimittäin etten saa mistään töitä, mutta kappas nyt mulla on jo kaksi työtä! Eka työ on Irokeesillä, missä teen sillon töitä kun keikkaa järjestetään. Eli ei ole mikään jokapäivä 8-4 työ. Ja toinen työ minkä sain on se kaikista paras, eli kesätyö Mikkelin Kaupunginkirjastolta! Oon niin yli onnellinen siitä :D Alotan työt 22.7 ja jatkan sinne 21.8 asti. 
Tänään mulla olikin tuo kirjaston työhaastattelu ja sanoivat heti siellä jo että pidetään tää juttu nyt sovittuna. Ja ette tiedäkkään kuinka vaikeeta oli istua siinä tuolilla ja näyttää perusilosta naamaa kun olisin voinut hyppiä katossa ja seinillä ja huutaa onnesta! Oon hakenut kirjastolle joka ikinen vuosi ja se on sellanen paikka missä mä rakastan olla. Olin siellä nimittäin tetissä 2008 vuonna viikon ajan ja olisin halunnut jäädä sinne loppuelämäkseni. Oon nimittäin niitä ihmisiä, jotka rakastaa vanhojen kirjojen tuoksua. Aaah... Täydellistä! 


Back to the ground. These days have been full. I've been meeting with my friends, working out, making food and of course studied a lot! On Tuesday I saw a friend from Joensuu, Olga. She used to live in Mikkeli and at that time we were always together! It was nice to meet her and spend some time :)
And this week's work out so far:
Monday: Free
Tuesday: Lower body training by Amanda Russell!
Wednesday: (30 min jogging) 12min warming up (sweating up!) then upper body work out (arms, abs, back)

Thursday: Free! Today I'm going to eat chocolate! A lot.
 Next three days I'm going to be working out like crazy and then on Monday is again a free day for me :) I'm loving it! 

 Wearing: Shirt/silver bracelets by H&M | Necklace/Black bracelet by Gina Tricot | Jeans by BikBok

 Mutta nyt takasin maanpäälle. Mulla on ollut todella kiireisiä päiviä lähiaikoina. Oon nähnyt kavereita, urheillu, kokannut ja tietenki opiskellut ja paljon! Tiistaina mä tapasin mun ystävän Olgan Joensuusta. Sillon ku Olga asui Mikkelissä niin oltiin kunnon paita ja peppu :D 
Ja tässä tän viikon urheilut:
Maanantai: Vapaa
Tiistai: Alakroppatreeni (jalat, peppu, pohkeet) Amanda Russellin avulla.

Keskiviikko: (30 min hölkkä) 12 minuutin lämppäri (eli hirvee hikipomppimis treeni). Sitten yläkroppa treeni (kädet, vatsat, selkä, kyljet).  
Torstai: Vapaa suklaansyöntipäivä! Naminami =)
Ja seuraavat kolme päivää tuleekin olemaan treeniä treeniä treeniä! Maanantaina taas otetaan vähän paussia.  
 
 Did you eat a lot of chocholate eggs during Easter? :) I did! / Söittekös paljon suklaamunia pääsiäisenä? :) Minä muuten söin!

Have a nice week! / Hyvää loppuviikkoa kaikille :)

By. Bincci

4 comments:

  1. Jättäkäää noita mullekkiii ! :( t. epätoivoinen opiskelijasiskosi

    ReplyDelete
  2. Wow, two jobs, that sounds fascinating! Especially the one in the library since I love books, have fun! And you look so pretty as always :)

    http://www.le-young.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Eda :) I also love the library because books are really fascinating! :D

      Delete