Follow Instagram

3.28.2013

"Love the life you live, Live the life you love"

It's Thursday! So it means that tomorrow is already a EASTER when the small easter bunnies will jump around and hide some chocolate eggs for small kids to eat! :) I don't really celebrate easter (and I don't even know anybody who does?) but I still made my dear mom go to the shop to buy us some chocholate eggs that I will be able to eat the next four days.
These days have been really weird. I'm used to being alone at home from morning till 5 pm when my parents come from work. But these days they have a holiday (and they made this Thursday a holiday too) and also my sister Elvira here so it feels like there is a house full of people! :)

Torstai! Eli se meinaa sitä että huomenna on jo Perjantai eli PÄÄSIÄINEN! Minähän en vietä pääsiäistä .. en ole kyllä koskaan kuullutkaan että joku viettämällä viettäis. Mutta anyways käskytin äitin kauppaan ostamaan suklaamunia :) Niitä sitte voi tylsyyteen syödä seuraavat neljä päivään. Hassua silleen kun oon tottunut olemaan kotona ihan yksikseni aina heräämisestä sinne viiteen asti kunnes porukat tulee töistä, mutta nytten nekin on lomalla ja olivat tän Torstainki ottaneet lomaa ja sen lisäks mun sisko Evi on täällä kans niin tuntuu että olis talo täynnä porukkaa! :D Ihanaa! Mä kaipasinkin vähän ääniärsykkeitä mun aivoille. Hermosolut kiittää ja silleen..

 Eating in Amarillo :)

Today I went jogging. My plans didn't quite work out so I ended up going jogging after too many hours from my meal. That meant that I didn't have the energy to complete my work out (I was supposed to do some muscle work out after the jogging) so I decided to skip the rest and move it till tomorrow. Haha and it was actually awful to run outside! The snow is melting so there is water EVERYWHERE and my sneakers have holes not only on the top but also in the bottom. So when I came home water was pouring out of my socks :) Sweet! Luckily I'm one of those people who find bad wather conditions really helpful. When it's wet outside, raining or freezing I just can't help but to feel like a superman while running :D And it gives just another reason to continue running, no matter the difficulties.

Tänään mä kävin jo juoksemassa :) Meni suunnitelmat vähän ristiin, joten söinki tosi kauan ennen sitä juoksemista niin en uskaltanut alkaa enää tekemään sen jälkeen mitään! Muutenki oli tosi kiva juosta kun mulla on maailman vettäläpäisevimmät lenkkarit ikinä, niissä on reikiä päällä JA pohjassa. Joten läpi meni vedet muuten heti kun astuin ulos ovesta! Mutta mä kun juoksin ja litisi ne kengät kivasti ni ajattelin, että kuinka paljon tollaset asiat tuo mulle oikeesti voimaa juoksuu! Toista ne vituttaa, mutta sillon kun mä juoksen mahottomassa pakkasessa, kaatosateessa tai maailman vetisimmässä loskassa ni meikä on silleen "Minä juoksen kaikessa säässä, minä olen superman!" ja sit saan siitä jotain ihmeen energiaa jatkaa :D Ja oli hauskaa tulla kotii ja riisuu ne lenkkarit ja kattoa kun sukista VALUU vettä! No mutta huomenna kuitenkin jätetää juoksut väliin ja tehdään vähän tota lihasmassaa painojen kera. :) Rakastan urheilua!

 Church photos :) (Kidding) Coat/Takki, Shirt/paita by H&M / Jeans/Farkut by BikBok
 
Nowadays I'm excited about the weird things. For example I just love cleaning, making food (I made some chinese food today as well), torturing me with a work out and even studying gives me these weird vibes :D You know that feeling when you play some game and you win it? That's an exact feeling that I get when I study (or actually when I stop studying after reaching my studying goal). So studying for my enterance examination doesn't feel like a pain in the ass. (I'm sick I guess..)
But now to other things. I've tried to use people for taking some photos outside though I haven't still done that much. These first photos that I got are showing more of the church than me but at least you will get to know my city Mikkeli's cathedral! Pretty church it is :).

Mä oon nykyään innostunut ihan oudoista jutuista. Siivoomisesta on tullut kivaa, teen ruokaa ihan himona (tänäänki tein jotain kiinalaista naminami), urheilu ja itsensä rääkkääminen on parasta vapaa-aikaa ja opiskelusta saa jotain outoa mielihyvää, tiiättekö sen saman kun pelaatte peliä ja voitatte siinä? :D Ihanaa! Joten pääsykoelukeminen ei tunnu hirveeltä vaan mä oikeesti tykkään siitä! (Sairasta..)
Nojoo mutta nyt vähän muista päivistä. Oon tässä yrittänyt alkaa käyttää ihmisiä hyväkseni, jotta saisin näitä kuvia enemmän esimerkiksi ulkona missä näkyy vähän paremmin kun mun peiliposetus kuvista. Mutta anteeksi nää ekat kuvat on nyt vähän enemmänkin kirkkoa edustavia eikä minua, mutta ei se mitään tutustutte ainakin Mikkelin kuuluisaan tuomiokirkkoon!

 And the must photo of my daily porridge breakfast! / Ja se must kuva joka-aamuisesta aamupalastani!

More is coming soon :) Have a nice easter people, remember to seek for those hidden chochale eggs! 
 /
Ja lisää sitten myöhemmin :) Viettäkää hyvä pääisiäinen ja muistakaahan ettiä niitä piilotettuja suklaamunia!

by. Bincci

No comments:

Post a Comment